Strategia komunikacji wydarzenia kulturalnego przez social media

Admin bar avatarWykładowca Kategoria
KSA_wsk_socialmedia

Terminy

Aktualna lista terminów wszystkich kursów dostępna jest tutaj.

 

Warsztat

Przygotowanie własnej strategii komunikacji wydarzenia kulturalnego przez social media.

 

Wykład

Przed udziałem w warsztatach koniecznie wysłuchaj wykładu!

Wykorzystanie mediów internetowych kluczem do osiągnięcia sukcesu w działaniach na polu współczesnej kultury.

Aby posłuchać wykładu, kliknij w  poniższą grafikę.

 

Opis

Wykład porusza między innymi problematykę wykorzystania nowych mediów internetowych oraz działań public relations jako klucza do osiągnięcia sukcesu w szeroko rozumianych działaniach na polu współczesnej kultury.

Zajęcia warsztatowe z uczestnikami będą polegać na prezentacji nowych sposobów komunikacji na wybranych przykładach z dziedziny kultury z wykorzystaniem social mediów (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok). Następnie uczestnicy zajęć będą przygotowywać własną strategię komunikacji wybranego wydarzenia kulturalnego (spektakl, film, wystawa itp.) przez social media. W finale uczestnicy będą prezentować swoją koncepcję przed grupą, a wykładowca dokona jej oceny, wykazując słabe i mocne strony.

 

Zapisz się na warsztaty

    Imię i nazwisko *
    E-mail *
    Wybierz warsztat *

    Szczegóły

    • Be the first student
    • Duration: 10 weeks
    • Lectures: 0
    Program kursu jest pusty
    Admin bar avatar
    mgr Rafał Stanowski

    Założyciel Małopolskiego Studia Komiksu, Dyrektor PR w KSA, zastępca redaktora naczelnego magazynu Lounge, konsultant strategii marketingowej Miasta Kraków. Współtwórca Krakowskiego Szlaku Streetartu.